🛠️ Jak reklamovat nebo vrátit zboží zakoupené u nás

🛠️ Jak reklamovat nebo vrátit zboží zakoupené u nás

Vaše spokojenost je pro nás na prvním místě. Pokud se stane, že zakoupené zboží nesplní vaše očekávání, je poškozené nebo nefunkční, nabízíme vám jednoduchý a přehledný postup, jak zboží reklamovat nebo vrátit. Níže naleznete vše potřebné podle našich obchodních podmínek.


🔄 Vrácení zboží do 14 dnů (odstoupení od smlouvy)

Jste-li spotřebitelem (nikoliv podnikatelem), máte podle zákona právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.

Jak postupovat:

  1. Informujte nás písemně na e-mail: obchod@gastrospotrebice.cz, že odstupujete od smlouvy.

  2. Zboží bezpečně zabalte (ideálně v původním obalu) a odešlete jej zpět na naši adresu:

    GastroSpotřebiče.cz
    Rudolfovská tř. 10
    370 01 České Budějovice
    Česká republika

  3. Přiložte kopii faktury nebo dokladu o nákupu a případně i vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy ZDE KE STAŽENÍ.

Jak správně zabalit zboží k vrácení

Podmínky vrácení:

  • Zboží nesmí být použité nad rámec běžného vyzkoušení.

  • V případě poškození nebo opotřebení si vyhrazujeme právo na přiměřené snížení vrácené částky.


🛠️ Reklamace zboží (vadné či poškozené zboží)

Na veškeré zboží poskytujeme zákonnou záruční dobu 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. V případě vadného nebo poškozeného zboží nás prosím kontaktujte co nejdříve.

Jak reklamaci uplatnit:

  1. Zašlete e-mail na obchod@gastrospotrebice.cz s popisem závady, fotografiemi a kopií faktury.

  2. Po domluvě vám sdělíme další postup – může jít o zaslání zboží k nám nebo vyřešení na místě (např. u velkých zařízení).

  3. Po přijetí zboží vás budeme informovat o výsledku reklamace do 30 dnů.

Reklamace zboží krok za krokem

Možnosti vyřízení reklamace:

  • Oprava zboží

  • Výměna za nové

  • Přiměřená sleva

  • Vrácení peněz (v případě neodstranitelné vady)


⚠️ Důležitá upozornění

  • Reklamace a vrácení zboží se nevztahuje na zboží mechanicky poškozené zákazníkem, nesprávně instalované nebo používané v rozporu s návodem.

  • Pokud zboží vracíte přepravní službou, doporučujeme jej pojistit.

Zásilka k reklamaci – správné balení


📞 Máte dotazy?

Neváhejte nás kontaktovat:

Zákaznický servis


Pro více informací si můžete přečíst naše obchodní podmínky.

GastroSpotřebiče.cz – Váš spolehlivý partner pro gastro vybavení.

×

Splátková kalkulačka ESSOX

Vytvořeno s ❤ v dílně ViVa marketingu